بهره برداری از آبرسانی به ۷ روستا و گازرسانی به ۴ روستای چایپاره

با حضور استاندار آذربایجان‌غربی بهره برداری از پروژه آبرسانی مجتمع روستایی ۷ حمزیان و گازرسانی به چهار روستای چایپاره به بهره‌برداری رسید.

با حضور استاندار آذربایجان‌غربی صبح امروز  بهره برداری از پروژه آبرسانی مجتمع روستایی ۷  حمزیان در در روستای قره کهریز شهرستان چایپاره آغاز شد که با بهره برداری از این پروژه که از مصوبات دور اول سفر استاندار آذربایجان‌غربی به چایپاره و از مطالبات مردم منطقه بود، مردم روستا‌های قورول سفلی، حمزیان سفلی، حمزیان علیا، قره کهریز، بالا کهریز، علی آباد و فیض آباد از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

در قالب این پروژه که با اعتبار ۱۶۸ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت،۳ کیلومتر شبکه توزیع و ۲۲ کیلومتر خط انتقال احداث شده است و  ۲۵۳ خانوار و ۸۶۸ نفر از آب شرب سالم برخوردار شدند.

با حضور استاندار آذربایجان‌غربی پروژه گازرسانی به چهار روستای چایپاره به بهره‌برداری رسید

در مراسمی در روستای قره کهریز چایپاره با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در محور شوریک چایپاره، پروژه گازرسانی به چهار روستای این محور به مرحله بهره‌برداری رسید.

در قالب این پروژه، به همراه گازرسانی به ۲۹ مورد صنایع از مصوبات دور اول سفر مقام عالی استان به چایپاره، مشعل گاز روستا‌های شوریک، قورول سفلی، بالا کهریز و قره کهریز نیز روشن شده و ۲۲۹ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

برای گازرسانی این محور، در مجموع ۲۱ کیلومتر شبکه‌گذاری شده و این پروژه با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به مرحله اجرا درآمد.

تعداد کل روستا‌های چایپاره ۷۴ روستا بوده و از این تعداد ۴۱ روستا گازدار شده و ۹ روستا نیز در دست اجرا می‌باشد.

گفتنی است، در دهه فجر امسال، با افتتاح پروژه‌های در دست اجرا، بهره‌مندی خانوار روستایی چایپاره از نعمت گاز به ۹۸ درصد رسیده و گازرسانی به تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان به اتمام می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.