تجلیل از شهرداران و دهیاران نمونه هرمزگانی

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری هرمزگان گفت: در نخستین همایش شهریار از ۱۰۶ شهردار و دهیار نمونه هرمزگانی قدردانی شد.

 صفر صادقی پور مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری هرمزگان افزود: در بخش شهری؛ ۱۶ شهردار، در بخش‌های فنی، مالی، شهرسازی، حقوقی، ارتباط با مردم مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی گفت: در بخش ارزیابی عملکرد؛ شهرداری‌های بندرپل، رمکان و کرگان برگزیده شدند و در بخش پاسخگویی و درگاه‌های ارتباط با مردم، شهرداری کرگان و شهرداری دشتی برتر شدند و در بخش بازرسی نیز شهرداری قشم برگزیده شد.

نرگس غلامپور مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری هم در این مراسم گفت: در بخش روستایی از ۹۰ دهیار برتر در حوزه‌های مدیریت روستایی، اجرای طرح عمرانی و پاسخگویی و سرعت عمل در مواقع بحران تجلیل شد.

 غلامپور افزود: دهیار‌ها و شورا‌ها نقش مهمی در تولید و کارآفرینی در روستا‌ها و کاهش مهاجرت به شهر دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این مراسم گفت: زیبا سازی شهری، نوسازی و بهسازی در محله‌های بافت‌های فرسوده باید در اولویت قرار گیرد.

محمد مرودی افزود: ساخت بوستان، بازگشایی معابر و اجرای طرح تفضیلی از مهمترین طرح‌های اجرا شده در شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوده است.

معاون ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز گفت: مسئولان شهری و روستایی باید به دنبال رضایت مردم در فضای شهری باشند.

رحیمی افزود: زیر ساخت‌ها را باید در شهر‌ها و روستا‌ها افزایش دهیم و براساس طرح تفضیلی یک مدیریت یکپارچه مدیریتی دنبال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.