۵ بازارچه محلی در زاهدان برپا می‌شود

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زاهدان گفت: در پنج منطقه از شهر زاهدان، پنج بازارچه محلی برپا می‌کنیم که هر بازارچه حدود ۲۰ تا ۲۵ غرفه خواهند داشت

 حمید روشندل، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زاهدان  بیان کرد: در پنج منطقه از شهر زاهدان، پنج بازارچه محلی برپا می‌کنیم که هر بازارچه حدود ۲۰ تا ۲۵ غرفه خواهند داشت و هر کدام از روزبازارها در یکی از این بازارچه‌ها ساماندهی خواهند شد.
 
 وی افزود: در داخل سازمان شهرداری هم زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر در حال آماده‌سازی و اسفالت است تا در این مکان بازارروز برپا شود.
 
 این مسئول با بیان اینکه این بازارچه‌ها تا یک ماه دیگر آماده می‌شوند، تصریح کرد: با برپایی این بازارچه‌ها دیگر نیازی نیست تا افراد میوه‌هایشان را بر روی ماشین یا گاری‌ها بفروشند و در آنجا به‌راحتی می‌فروشند.
 
 روشندل ادامه داد: خیابان‌های زیباشهر، مهرشهر، جمهوری، مزاری و کوثر، خیابان‌هایی هستند که قرار است این بازارچه‌ها در آنجا احداث شوند.
 
 رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زاهدان گفت: برای بازارچه محلی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان و برای زیر سازی و آماده‌سازی روزبازارها حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود.

برچسب ها: بازارچه ها ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار