نداشتن پشتوانه علمی برای طرح‌ها از دلایل شکست واحدهای تولیدی

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهمترین نیازهای استان تربیت نیروهای متفکر، خلاق و جهادی است‌ که وظیفه تربیت این نیروها به طور مستقیم بر عهده آموزش و پرورش است.

محمد کرمی   در حاشیه بازدید از دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید به دانشگاه فرهنگیان در جهت پیشبرد اهداف آموزشی استان کمک کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین دلایل شکست در واحدهای تولیدی نداشتن پشتوانه علمی برای طرح‌هاست بنابراین ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید تقویت شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در دانشگاه‌ها شاهد مجموعه‌ای عظیم از نیروهای متفکر و خلاق هستیم بنابراین باید از توان این دانشجویان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در دوران جنگ تحمیلی بدون هیچ امکاناتی بر دشمن با سلاح ایمان و تلاش جهادی پیروز شدیم.

کرمی خاطرنشان کرد: زمان مانند طلا با ارزش است و باید از این فرصت در جهت کسب علم و آموزش دانش آموزان و دانشجویان استفاده کنیم.

وی اذعان کرد: باید هسته های علمی با یکدیگر به رقابت بپردازند چرا که این رقابت موجب ایجاد تحرک فکری و در نهایت ‌خروج ایده های نو می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر کارها بر پایه دانش پیش برود هیچ مشکلی نخواهیم داشت و دستگاه‌های اجرایی نیز باید با هم افزایی از فضا و ظرفیت علمی دانشگاه‌ها استفاده کنند.

وی بیان کرد: باید به جای استفاده از مهندسی معکوس به دنبال پیاده سازی فناوری‌های الهی باشیم، چراکه قرآن به عنوان کلام الهی سرشار از علوم و فناوری‌های گوناگون است که باید با فراگیری دانش به نحو مطلوب از این علوم نهفته در این کتاب مقدس استفاده کنیم.

کرمی افزود: همه عالم در ید قدرت الهی است و نتیجه تلاش ما با توکل بر خداوند موجب تحول می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه نیروی انسانی دارد و این جوانان سرشار از انرژی و خلاقیت هستند اما باید از این انرژی و نیروی جوانی در جهت صحیح بهره ببریم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: با هم افزایی و ما شدن همه کارها پیشرفت خواهد کرد اما اگر دچار تک‌روی شدیم، قطعاً محکوم به شکست هستیم.

وی تصریح کرد: موفقیت در کارها در گرو اتکا بر خداوند متعال است چرا که او شاهد و ناظر بر همه اعمال ماست و ما باید این فرصت ها را قدر بدانیم.

برچسب ها: استانداری ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار