پیشگیری از مصرف مواد مخدر نیازمند استفاده از ظرفیت مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیشگیری از مصرف و گرایش به مواد مخدر، نیازمند همکاری بین بخشی و استفاده از ظرفیت مردم است.

محسن حسین‌میرزایی روز سه‌شنبه در جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی شورای مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه مردمی مبارزه با مواد مخدر گفت:مردمی‌سازی از مهمترین اولویت اصلی مبارزه با مواد مخدر است.

وی با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی هر کاری که به مردم واگذار شده است و مردم مشارکت داشته‌اند به موفقیت دست یافتیم، افزود: پیشگیری از مصرف و گرایش به مواد مخدر، نیازمند همکاری بین بخشی و استفاده از ظرفیت مردم است.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حوزه پیشگیری و همچنین فرهنگسازی در حوزه موادمخدر، دستگاه‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد براساس وظایف ذاتی و قانونی خود نیاز است فعالیت داشته باشند.

حسین‌میرزایی افزود: امروزه در بین برخی از خانواده‌ها به خصوص نسل جدید، قبح مصرف مواد مخدر شکسته شده است که در این راستا باید فرهنگسازی و بصیرت‌افزایی، آگاهی بخشی در بین خانواده و مدارس برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر انجام شود.

وی بر استمرار کار فرهنگی در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر تاکید کرد و گفت: حساس‌سازی خانواده در این زمینه در اولویت قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار