شرکت ۱۲ هزار دانش آموز چهارم دبستانی از استان اصفهان در اردوی فرمانده دلها + فیلم

۱۲ هزار دانش آموز چهارم دبستانی از استان اصفهان، در اردوی فرمانده دل‌ها شرکت کردند.

مسئول اجرایی اردوی فرهنگی فرمانده دل‌ها گفت: در کتاب فارسی پایه چهارم دبستان، درسی با عنوان «فرمانده دل‌ها» وجود دارد که به معرفی شخصیت شهید خرازی فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) می‌پردازد و این درس به جای کلاس درس در گلستان شهدا، برای دانش آموزان تدریس می‌شود.


محمد نظری افزود: اجرای مراسم چفیه گذاری و بستن پیشانی‌بند، سلام به شهدا، شبیه‌سازی اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل، برنامه از جنگ تا گنج (معرفی برخی از شهدا)، قرائت عهدنامه و اهداء نشان فرمانده دل‌ها به دانش‌آموزان بر سر مزار سردار شهید خرازی در گلستان شهدای اصفهان از جمله برنامه‌های اردوی فرهنگی فرمانده دلهاست.


وی اضافه کرد: برگزاری این اردو و این شیوه تدریس ابداعی جهادگران بسیجی اصفهانی است.


شهید حسین خرازی در بخشی از وصیت نامه خود می‌گوید:از مسئولان عزیز و مردم حزب‌الهی می‌خواهم که در مقابل آن افرادی که نتوانستند از طریق عقیده، مردم را از انقلاب دور و منحرف کنند و الان در کشور دست به مبارزه دیگری از طریق اشاعه فساد و فحشا و بی‌حجابی زده‌اند در مقابل آنها ایستادگی کنید و با جدیت هر چه تمام‌تر جلو این فساد‌ها را بگیرید.


عملیات‌‏های «فرمانده کل قوا»، «ثامن الائمه»، «فتح المبین»، «الی‌بیت‌المقدس»، «خیبر»، «بدر»، «والفجر ۸» و «کربلا۴ و ۵» صحنه‏‌های فراوانی از رشادت‌ها، ابتکارو خلاقیت فرماندهی سردار شهید حسین خرازی بود، ضمن آنکه وی در عملیات «خیبر» در اسفند ۱۳۶۲ نیز، دستِ راست خود را در راه خدا تقدیم کرد.


شهید خرازی در جریان عملیات کربلای ۵ در حالی که فرماندهی «لشکر ۱۴ امام حسین (ع)» را برعهده داشت، در هشتم اسفند سال ۱۳۶۵ بر اثر اصابت ترکش به قلبش، شهید شد. پیکر این فرمانده شهید در گلستان شهدای اصفهان (تخت فولاد) آرام گرفت.

شرکت ۱۲ هزار دانش آموز چهارم دبستانی از استان اصفهان در اردوی فرمانده دلها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار