مدیریت مصرف برق بخش کشاورزی و تجاری در یزد

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان یزد، دستورالعمل‌های مدیریت و پایش مصرف برق بخش کشاورزی و تجاری را اعلام کرد.

سید محمد مهدی حسینی‌پور مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان یزد در خصوص دستورالعمل مدیریت و پایش برق بخش کشاورزی گفت: تمام چاه‌های کشاورزی در دو گروه تقسیم بندی شده که روزانه است پنج ساعت مصرف برق خود را به طور کامل متوقف کنند.

وی اضافه کرد: در گروه یک برخی چاه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۶ و در گروه دو چاه‌های دیگر از ساعت ۱۳ تا ۱۸ با توزیع برق همکاری می‌کنند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، با اشاره به اینکه همکاری چاه‌های کشاورزی در این پنج ساعت باعث خواهد شد تا هزینه مصرف کل تابستان در غیر این ساعات به صورت رایگان شود، گفت: دستورالعمل مدیریت و پایش بخش تجاری در مجتمع‌ها و پاساژ‌ها هم به صورت پایش دمای محیط و پایش و تعدیل روشنایی داخل و نمای ساختمان‌های مجتمع‌ها و پاساژ‌ها اعمال خواهد شد.

حسینی‌پور اظهار کرد: تیم‌های ارزیابی در امور‌های سه گانه یزد تشکیل شده و به صورت هفتگی شاخص دمای محیط را اندازه‌گیری می‌کنند که نباید زیر ۲۴ درجه سانتیگراد باشد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد:در بخش پایش روشنایی و کنترل دمای چیلر‌ها و سیستم‌های سرمایشی از فناوری اینترنت اشیا برای کنترل آنها استفاده خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار