آموزش‌های مهارتی فرصتی برای دستیابی کارکنان نیرو‌های مسلح به مشاغل پایدار

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آموزش‌های مهارتی می‌بایست به عنوان یک فرصت مغتنم برای دست یابی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح به مشاغل پایدار باشد.

سردار کمالی عملکرد آموزش‌های مهارت آموزی در زمینه مهارت به کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در سطح استان ارائه و نسبت ارتقا سطح کمی و کیفی بین آموزش‌ها به صورت مبسوط نقطه نظرات مربوطه مطرح و پیشنهادی نیز ارائه شد.

او ضمن تقدیر از فعالیت‌های آموزشی صورت گرفته در حوزه مهارت آموزی به کارکنان وظیفه نیرو‌های وظیفه استان افزود: بی‌تردید هدف مشترک ستاد کل نیرو‌های مسلح و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در زمینه آموزش به کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح می‌بایست ارتقاء مطلوب کیفیت و افزایش سرانه کمی این آنوزش‌ها باشد.

سردار کمالی گفت: آموزش‌های مهارتی می‌بایست به عنوان فرصتی مغتنم برای دستیابی کارکنان نیرو‌های مسلح به مشاغل پایدار باشد و این مهم به عنوان اولویت ویژه مقام معظم رهبری و فرمانده ستاد کل مشترک نیرو‌های مسلح و نیز فرماندهان ارتش، فرماندهان نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و فرماندهان ارشد وزارت دفاع است.

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: بازدید از استان فارس به عنوان یک استان پایلوت در سطح کشور می‌تواند شروع مهمی در زمینه افزایش ارزش‌های علمی و عملی مربوط به آموزش‌های مهارتی در سطح کشور باشد.

رهام کیایی مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان فارس نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این آئین بازدید و نشست مشترک دو مجموعه افزود: این ادره کل کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح را به عنوان مهمترین هدف خود در حوزه دستیابی به اشتغال می‌دانند، زیرا کارکنان وظیفه پس از پایان خدمت با اولین چالشی که مواجه خواهند شد، چالش اشتغال است که می‌تواند از فرصت مناسبی که در حین خدمت دارند آنها را با آموزش‌های مهارتی مناسب و متناسب برای دستیابی به فرصت‌های پایدار شغلی آماده کرد.  

او ادامه داد: استان فارس یکی از استان‌های پیشرو در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی به کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح است که تجهیز کارگاه‌های مربوط به یگان‌های نظامی، انتظامی و دفاعی را به عنوان یک اولویت در نظر گرفته و در سطح استان کلیه ظرفیت‌های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای را صمیمانه و بی دریغ در اختیار کارکنان وظیفه قرار داده است.

در این نشست با اهدا لوح تقدیر از فعالیت‌های مهارتی رابطین اداره کل و یگان‌های نظامی، انتظامی و دفاعی استان در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی به کارکنان وظیفه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار