مجموعه ورزشی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور مزین به نام شهید محمد حسن براهویی

مجموعه ورزشی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور مزین به نام شهید محمد حسن براهویی دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان و از شهدای مدافع امنیت حادثه تروریستی راسک شد.

در مراسمی با حضور قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجموعه ورزشی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور به نام شهید محمد حسن براهویی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان و شهداء مدافع امنیت حادثه تروریستی راسک نامگذاری شد.

  توسلی رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت یاد و خاطر شهداء دانشجو بعنوان سفیران ایثار و گذشت و رهروان اصلی علم و آگاهی از برنامه های ویژه فرهنگی و محوری مجموعه دانشگاه پیام نور است که نامگذاری یک مجموعه وزرشی در سازمان مرکزی به نام یکی از دانشجویان شهید دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در همین راستا انجام شده است.

مجموعه ورزشی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور مزین به نام شهید محمد حسن براهویی

وی گفت: دانشجویان دانشگاه ولایی پیام نور با الگو پذیری از شهداء انقلاب ، شهداء مدافعین حرم و شهداء امنیت همواره یاد و خاطره این شهیدان والا مقام را زنده نگه خواهند داشت.

گفتنی است که در این مراسم پدر شهید محمد حسن براهویی، رئیس و معاونین دانشگاه پیام نور کشور و رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار