۱۰۲ گروه جهادی سمنان در هفته جهادسازندگی نقش‌آفرینی می‌کنند

مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان گفت: ۱۰۲ گروه جهادی این شهرستان در اجرای ۱۲۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی مشارکت دارند.

رضایی  با اشاره به شعار هفته بسیج سازندگی «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، گفت: جهادگران سمنان در ۱۳ عرصه مختلف از کمک مرمت و بهسازی خانه محرومان تا ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم مشارکت دارند.

وی ادامه داد: گلباران مزار شهدا، دیدار شورای جهادی و جهادگران شهرستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ، افتتاح طرح‌های آسفالت جاده، لایروبی قنات و حمام دام روستایی و برپایی میز خدمت در نماز جمعه، از جمله مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در سمنان است.

به گفته سرهنگ رضایی، حضور فعالان اقتصاد مقاومتی و تولیدکنندگان محصولات صندوق‌های قرض الحسنه و گروه‌های جهادی در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان، دیدار با خانواده جهادگر آسمانی، تجلیل از جهادگران برتر، اجرای عرصه های جهادی و خدمت رسانی از جمله پزشکی، بهداشت و سلامت، مرمت و بهسازی منازل محرومان، از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در سمنان به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.