معاون اجرایی رییس جمهور:

۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر رییس جمهور در لرستان هزینه شد

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: ۷۰ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر آذرماه ۱۴۰۰ رییس جمهور به لرستان وارد و در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

 محسن منصوری روز سه شنبه در حاشیه دیدار از کارخانه پارسیلون خرم آباد گفت: در این راستا تاکنون ۵۷ پروژه به طور ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی همچنین زیرساخت‌های کارخانه پارسیلون را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: این واحد در سال‌های گذشت تعطیل شده بود و در حال حاضر بانک‌های دولتی سهام دار و مالک آن هستند که با توجه به اینکه قابلیت احیا دارد طی اولین فرصت در جلسه ستاد نهضت احیا مطرح و مسائل آن بررسی می‌شود.

معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد: احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است و این واحد نیز با همین هدف مورد بررسی دولت در سطح ملی قرار می‌گیرد تا از بلاتکلیفی خارج شود که در این راستا یا به بخش خصوصی واگذار خواهد شد یا بانک‌های عامل باید آن را فعال کنند.

منصوری همچنین با اشاره به سفر به لرستان بر اساس دستور رییس جمهور گفت: این سفر با هدف بررسی مصوبات دولت و حمایت تمام قد از ابوطالب شفقت استاندار تازه استان بوده که فردی پرتلاش، مسلط و خوش سابقه در راستای خدمت به مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.