محور‌های استان همدان لغزنده است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به لغزندگی محور‌ها از همه هموطنان و همشهریان خواهشمندیم از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

مهرداد آهکی گفت: طی سامانه بارشی اخیر شاهد بارش شدید باران در برخی از محور‌های مواصلاتی استان بودیم که در بعضی از شهرستان‌های جنوبی بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۳۰ میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

او گفت: با توجه به بارش‌های شدید باران، محور‌های مواصلاتی استان باز است و نیرو‌های راهداری با تمام توان عملیات هدایت آب‌های سطحی، رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح محور‌ها را انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: تمام گشت‌های عملیاتی راهداری این اداره‌کل در قالب ۴۳۶ نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ از دستگاه ماشین‌آلات در محور‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان مستقر و عملیات پایش و کنترل محور‌های مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح جاده را انجام می‌دهند.

آهکی گفت: با توجه به لغزندگی محور‌ها از همه هموطنان و همشهریان خواهشمندیم از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند و در صورت سفر حتماً با شماره‌گیری سامانه‌های ۱۴۱ از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.