مشترکین کم مصرف برق کردستان، خودرو جایزه می‌گیرند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از اعطای ۸۰ میلیون جایزه نفیس ویژه مشترکین کم مصرف خانگی و تجاری در تابستان سال جاری خبر داد.

هیوا لهونیان اظهار کرد: تابستان امسال با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده توسط وزارت نیرو در سطح کشور، مشترکین بخش خانگی و تجاری که در تابستان امسال مصرف برق خود را ۱۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش صورتحساب‌ها و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی، چون ۶۰۰ دستگاه خودرو و لوازم خانگی و …. برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: با توجه به شرایط دشوار تأمین برق، لازم است هر اقدامی برای مدیریت پیک بار تابستان با نگاه به تداوم آن در سال‌های پیش رو برنامه ریزی و اجرا شود و این مهم نیازمند نگرش هدفمند در بخش‌های مختلف است.

وی بیان کرد: برای این که در پیک بار تابستان بتوانیم با مدیریت مصرف به خوبی از اوج بار عبور کنیم نیازمند مشارکت و همکاری مشترکین به‌ویژه در بخش صنعت هستیم.

لهونیان تاکید کرد: در دوره زمانی ۱ خرداد الی ۳۱ شهریور و از ساعت ۸ الی ۲۴، صاحبان صنایع بایستی یک روز در هفته میزان مصرف برق خود را تعدیل کنند و به جای آن در روز جمعه فعالیت داشته باشند.

وی یادآور شد: مشترکین بخش کشاورزی و انشعاب پمپاژ‌های آب و چاه‌های کشاورزی روزانه ۵ ساعت (از ساعت ۱۲ الی ۱۷ ) مصرف برق خود را قطع کنند، در این صورت بقیه ساعات مصرف برق این دسته مشترکین بصورت رایگان حساب میشود و علاوه بر آن مشمول پاداش همکاری خواهند شد.

وی در خصوص مشترکین اداری هم اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی و دولتی حتما بایستی در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند در غیر این صورت برق آنها قطع خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص «مولدین خود تامین» هم برنامه داریم و مشترکینی که مولد برق و یا ژنراتور دارند می‌توانند با مشارکت در این برنامه بخشی از برق خود را تامین کرده و به کاهش بار شبکه هم کمک کنند و در این راستا مشوق‌هایی برای آنهادر نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.