مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد:

رسانه‌ها در حوزه آب جریان سازی کنند

محجوبی گفت: رسانه‌های استان یزد، جامعه، مردم و مسئولان را نسبت به مسئله آب حساس کنند و در حوزه منابع آب جریان ساز باشند. 

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در دیدار با بعضی از پایگاه های خبری یزد گفت: رسانه‌ها باید بتوانند مسئله آب را به عنوان یک مسأله علمی به زبانی عام و قابل فهم به سطوح جامعه منتقل کنند و مسأله آب به انـدازه کافی مـورد توجه رسانه قـرار گیرد. به عبارت دیگر برنامه این است که با برجسته‌سازی رسانه‌ای، بتوان در فضای عمومی درباره موضوع آب گفتگو شکل داد.

وی در ادامه تصریح کرد: رسانه‌های استان، جامعه، مردم و مسئولین را نسبت به مسئله آب حساس کنند و در حوزه منابع آب جریان ساز باشند. 

محجوبی با بیان اینکه مسئله اصلی استان یزد مسئله آب است، افزود: رسانه‌ها کمک کنند تا مردم با دریافت درست اطلاعات و اخبار، در زمینه آب استان مطالبه گر باشند. 
محجوبی همچنین ابراز کرد: منابع آب زیرزمینی به دلیل اینکه دیده نمی‌شود، جامعه نمی‌تواند حس درستی نسبت به آن داشته باشد.

وی گفت: در سال‌های گذشته ورودی و تزریق آب به سفره‌های آب زیرزمینی و آبخوان‌ها با برداشت آب تناسب نداشته و باعث افت سفره‌های آب زیرزمینی در همه استان شده است. 

محجوبی در پایان از همه مردم، بهره برداران و کشاورزان درخواست کرد با مدیریت مصرف و افزایش بهره وری از منابع آب زیرزمینی، به تعادل بخشی و احیا این منابع کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار