رئیس دانشگاه قم خبر داد؛

الحاق ۲۵ هکتار زمین در شهر جعفرآباد برای دانشگاه قم

رئیس دانشگاه قم از الحاق ۲۵ هکتار زمین در شهر جعفرآباد برای دانشگاه قم با هدف ایجاد دانشکده صنایع غذایی و امور دامی در آینده نزدیک خبر داد.

حجت الاسلام دکتر احمد حسین شریفی،رئیس دانشگاه قم  در مراسم تجلیل از ۱۰ استاد سرآمد آموزشی سال ۱۴۰۲ دانشگاه قم که با حضور زلفی گل،وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری  در سالن اجتماعات شیخ مفید دانشگاه قم با حضور استادان این دانشگاه برگزار شد، با ارائه عملکردی از اقدامات یک سال اخیر این دانشگاه گفت: هرچند شرایط فعلی مناسب نیست، اما تلاش داریم در آینده جز ۱۵ دانشگاه برتر کشور باشیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از سال ۱۴۰۲ تنها ۱۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه داشتیم افزود: تنها در مدت یک سال، ۴۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه ساخته شد و ۱۵۰ واحد هم در حال ساخت است.

وی همچنین از الحاق ۲۵ هکتار زمین در شهر جعفرآباد برای دانشگاه قم با هدف ایجاد دانشکده صنایع غذایی و امور دامی در آینده نزدیک خبر داد.

آیین نامه استخدامی، متناسب سازی آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی متناسب با رشته‌ها، پیگیری ۳۰ درصد افزایش حقوق و واگذاری زمین به استادان از جمله مطالباتی بود که از سوی آقای مهرآوران عضو هیئت علمی دانشگاه قم در این مراسم مطرح شد.

سالن اجتماعات حکمت، واقع در سازمان مرکزی دانشگاه و بلوار آیت الله مصباح مزدی یزدی هم امروز در دانشگاه قم به بهره‌برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار