تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری

به مناسبت گرامیداشت هفته شورا‌ها با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، از ۱۲ دهیار، ۱۲ شورا و ۹ شهردار نمونه استان در آیین روز ملی شورا‌ها و جشنواره استانی شهریار قدردانی شد.

علی محمدی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری چهارمحال و بختیاری انتخاب شهرداران و شورا‌های نمونه را درسه شاخصه پاسخگویی و درگاه‌های ارتباطی با مردم، ارزیابی عملکرد و بازرسی عنوان کرد و گفت: برخی شهرداری‌ها ازجمله شهرداری شهرکرد با موفقیت درسه شاخصه به طور همزمان شهرداری برتر استان برتر شد.

زاهدی مدیرکل دفتر امورروستایی و شورا‌های استانداری چهارمحال و بختیاری نیز تعامل دوسویه، اقدامات عمرانی و توسعه روستا‌ها در بخش‌های مختلف را از مهمترین شاخص‌های انتخاب ۱۲ دهیاری نمونه در استان دانست.


بیشتر بخوانید


غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری نیز ثمره تعامل شورا‌های استان با مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیگیری حل مشکلات استان، دو سفر رئیس جمهور در دو سال متوالی با دستاورد‌های بزرگ در تأمین آب شرب پایدار، توسعه راه‌ها و کشت گلخانه‌ای در بخش کشاورزی دانست. 

وی مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع معارضات اجتماعی را مهمترین راهبرد شورا‌های شهری و روستایی برای توسعه استان درسال جاری برشمرد.

منتخب مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار وکوهرنگ در مجلس دوازدهم نیز مبدا توسعه را روستا دانست و گفت: می‌توان با ابتکار عمل و فرهنگ سازی مشارکت مردم به ویژه روستائیان را در همه طرح‌های توسعه‌ای کلید زد و نتیجه آن قطعاً به توسعه همه جانبه منجر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.