مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد. اواخر فروردین سال ۱۴۰۳، سازمان خصوصی‌سازی آگهی واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را منتشر و قیمت پایه و شرایط عرضه سهام این باشگاه‌ها را اعلام کرد. مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه هم از صبح روز دوشنبه در فرا بورس آغاز شد و سهام سرخابی‌ها به فروش رفت. «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، «ابراهیم بازیان» سرپرست سازمان خصوصی سازی، «رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و «علی خطیر» مدیرعامل استقلال از حاضران این نشست بودند.
۰۵ / ۰۲ / ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
/
برچسب ها: استقلال ، پرسپولس
پربازدید ترین عکس ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا مردم باید هزینه اداره این باشگاهها را بپردازند .اگر پرسپولیس و استقلال هوادار دارد فرخوان زده هواداران سهامدار و تعهد مالی آنان ازطریق یارانه و یا سود سهام عدالتیان تهاتر و مدیریت ان توسط کارگزاریهای مربوطه تعیین و اداره آنها بواقع رقابتی و خصوصی شود تا هم شاهد رشد فوتبال باشیم و هم از تحمیل هزینه از جیب مردم جلوگیری شود .
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۳۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
بخش خصوصی!؟ بخش خصولتی و در واقع بخش دولتی..... سر خدا را هم می توانید کلاه بگذارید؟آیا سهامداران این شرکت ها راضی هستند؟ بریز و بپاش از جیب ملت و سهامداران ادامه دارد....؟