رئیس سازمان خصوصی‌سازی:

امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در رابطه با واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صحبت‌هایی را بیان کرد.

ابراهیم بازیان رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مراسم آئین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید.

او ادامه داد: امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد. بعد از ۸ بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده در کمتر از دو ماه این واگذاری را به ثمر رساند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تصریح کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند. یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هلدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلاً اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید. خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
یعنی تیم ملی و جام جهانی و این همه سال لیگ برتر و دسته یک و دو سه و بانوان و فوتسال کشک فقط این دو تا تیم سرآغاز پیشرفت ایران هستن دوتا تیم از یه استان بقیه تیم ها و سی و دو استان کشک واقعا چی پیش خودتون فکر میکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
خصوصی سازی ات ارزونی خودتون دولت جیب به جیب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
خوردن حق دیگر شهرها در قالب خصوصی سازی