فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

همه دنیا از عملیات وعده صادق خوشحال شدند

سردار نظری گفت: عملیات وعده صادق، نه تنها خواست مردم ایران؛ بلکه خواست همه آزادگان جهان بود و خوشحالی همه دنیا را به دنبال داشت.

سردار نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان که به مناسبت پیروزی در عملیات وعده صادق در آستانه سالروز تاسیس سپاه پاسداران با وی صورت گرفت، گفت: این عملیات غرورآفرین را باید به همه ملت ایران تبریک بگوییم. 

وی با اشاره به اینکه سپاه، یک نهاد پوشیده از دل مردم و از قیام مردم است و یک نهاد مردمی است که خواست مردم را اجرا می‌کند، افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی تا هم اکنون هر زمان اراده مردم و ولی فقیه بر هر کاری که برای حفظ نظام و دستاوردهایش بوده، سپاه پیش قدم شده است و از این به بعد هم به همین شکل خواهد بود و ما اگر امروز این عزت، پیروزی و بزرگی را در دنیا داریم، مدیون خون شهدا هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه بیان داشت: عملیات وعده صادق، نه تنها خواست مردم ایران؛ بلکه خواست همه آزادگان جهان بود و امروز همه مردم جهان می‌دانند که اسرائیل، چه رژیم حیوان صفت و ددمنشی است و این خوشحالی مربوط به کشور ما نبود؛ بلکه همه دنیا خوشحال شدند.

سردار نظری با اعلام اینکه اسرائیل به قدرت پوشالی خود پی برده است، بیان کرد: اسرائیل این عملیات روانی را در دنیا راه انداخته بود که جزو چند کشور اول دنیا در بحث نظامی است؛ اما امروز می‌بینید یک گروه کوچک شبه نظامی به نام حماس آن‌ها را بهم ریخته است و هم اکنون هم گنبد آهنیشان و هم مسائلی که تبلیغ آن‌ها را می‌کردند، با یک تاکتیک و یک تکنیک آسیب پذیر شده است.

در ادامه این دیدار رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش و سپاه، ۲ سنگر مهم هستند که آرمان‌های انقلاب در آن‌ها گره خورده است.

وی افزود: تبیین ابعاد مختلف عملیات وعده صادق در دستور کار آموزش و پرورش استان کرمان قرار گرفته و بدین منظور کارگروهی نیز تشکیل شده است.

 رضایی با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در تربیت نسلی متعهد، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: موفقیت هر دستگاهی در کشور در گرو موفقیت آموزش و پرورش است و نظام تعلیم و تربیت، باید در اولویت همه نهاد‌های دولتی و غیردولتی باشد.

در پایان این دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به پاس قدردانی از سپاهیان به چندتن از پاسداران شاخه گل اهدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کدام دنیا خوشال شدن