امام جمعه زاهدان:

اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه یابد، خودشان متضرر می‌شوند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ایران اسلامی از توانایی بالایی برخوردار است و اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه یابد، قطعا خودشان متضرر می‌شوند.

 آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار صمیمانه اقشار مختلف اهل سنت با اشاره به حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: در گذشته همواره روی قدرت اسرائیل تبلیغ می‌شد، اما اتفاقات سال‌های اخیر از جمله شکست آنها در جنگ ۳۳روزه با لبنان، جنگ ۲۲ روزه با فلسیطن، شکست در جنگ‌های ۱۱ روزه و سه روزه و در ادامه عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه آنان را از بین برد.

وی افزود: محور مقاومت فلسطین با وجود حضور سازمان‌های جاسوسی و امنیتی متعدد داخلی و خارجی در اسرائیل؛ توانست نفرات زیادی را آموزش دهد و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن نتوانستند از این حرکت خبردار شوند و این عملیات قدرت نظامی و اطلاعاتی اسرائیل را زیر سوال برد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان داشت: عملیات غرورآفرین "وعده صادق" بیانگر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرفتن انتقام از جنایات بی محابا و وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی در تجاوز وحشیانه به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و تنبیه سخت برای این رژیم جنایتکار بود.

آیت الله محامی گفت: نیروی‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و طراحی و برنامه ریزی دقیق این عملیات، توانایی عظیم و خیره کننده کشور را در عرصه‌های دفاعی و نظامی را به نمایش گذاشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.