ناپایداری شدید جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از ظهر فردا تا بعداز ظهر چهارشنبه برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری  اظهار کرد: از ظهر سه شنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان وزش باد شدید با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت گاهی هم بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و توفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعد ظهر فردا تا صبح پنجشنبه (۲۸ تا ۳۰ فروردین)، در شهرستان های زرآباد، کنارک، چابهار، دشتیاری، فنوج، نیکشهر، قصرقند، لاشار، سرباز، راسک، تفتان، خاش، مهرستان، سیب و سوران، سراوان، گلشن، ایرانشهر، دلگان، بمپور، زاهدان، میرجاوه رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان توصیه کرد: افراد از شنا و تفریحات دریایی و تردد تمامی شناورها خودداری و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم توسط فعالان دریایی در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: بهتر است افراد در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط کنند و مدیریت آب سدها در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار