آب گرم محلات نسخه شفابخش برای سالمندان

آب درمانی یکی از سالمترین روش‌ها و از مفرح‌ترین ورزش‌ها برای سالمندان است و چشمه همیشه جوشان آب گرم محلات می‌تواند نسخه شفابخشی برای جسم و روح سالمندان باشد.

سالمندان با راه رفتن و انجام حرکات ورزشی در آب می‌توانند به تسکین درد‌های خود کمک بزرگی کنند. آب درمانی برای سالمندان نه تنها به سلامت جسمی آنها کمک می‌کند، بلکه موجب تغییر روحیه و شاداب شدن آنها نیز می‌شود.

آب درمانی می‌تواند ضایعات نخاعی، کمر درد، زانو درد، آرتروز و پوکی استخوان را بهبود ببخشد و به تسکین درد سالمندان کمک کند.

آب درمانی همچنین می‌تواند به صورت غیر مستقیم به کاهش علائم و بهبود عملکرد اعضای مختلف بدن تاثیر بگذارد و به درمان بیماری‌های فشار خون و دیابت نیز کمک کند.

آب گرم محلات به عنوان قطب گردشگری سلامت در استان مرکزی و کشور است که از ویژگی‌های درمانی و تفریحی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، حرارت ۴۷ درجه‌ای آب چشمه و عدم رنگ، مزه و بوی آب را از ویژگی‌های منحصر به فرد آب گرم محلات بیان کرد.

احمد کاظمی افزود: املاحی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم، فلوئور، ید، آهن، سلیس آمونیاک و کلر در آب گرم محلات دارای خواص درمانی نظیر تسکین درد‌های عضلانی، مفصلی و عصبی، ساتیک، روماتیسم و یائسگی است.

وی، رفع حالت عصبی درددار مانند پا درد، کمردرد، فلج‌های نیمه بدن، تحلیل بیماری‌های پوستی، خواب آور بودن و اشتهاآور بودن را از دیگر ویژگی‌های آب گرم محلات بیان کرد.

کاظمی اضافه کرد: گاز رادن موجود در محل آب گرم بیماری‌های تنفسی و ریوی را درمان می‌کند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات تصریح کرد: به منظور استفاده بهینه سالمندان و بازنشستگان از آب گرم محلات در چهارمین طرح از طرح‌های صبا که با هدف توسعه و بهبود خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری اجرایی شده است، مجموعه آبدرمانی محلات خدمات اقامتی خود را با ۵۰ درصد تخفیف به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ارائه می‌کند.

کاظمی ادامه داد: این مجموعه گردشگری و درمانی از ۲۰ اسفندماه پارسال به مدت یکسال، خدمات مجموعه‌های اقامتی خود را با ۵۰ درصد و رستوران اصلی هتل را ۱۵ درصد تخفیف به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ارائه خواهد کرد.

وی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند برای استفاده از مراکز اقامتی مجموعه آبدرمانی محلات به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی http://cspf.ir (طرح صبا) مراجعه یا به صورت تلفنی با شماره ۰۸۶۴۳۳۲۵۶۰۰ تا ۱۸ و ۰۹۱۸۳۶۵۷۸۳۲ با این مجموعه اقامتی تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.