نعمتی:

دستگاه‌های اجرایی کار واقعی برای دورکاری کارکنان در نظر بگیرند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند در روز‌های دورکاری، کار واقعی برای هر یک از کارکنان خود تعریف و مشخص کنند.

محسن نعمتی با بیان این که دستگاه‌های اجرایی موظفند نمونه تعهدنامه دورکاری کارکنان را در ابتدای هر دوره برای معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ارسال کنند، گفت: فرم ارزیابی کارکنان دورکار نیز در پایان هر دوره باید تکمیل و توسط دستگاه‌های اجرایی به این معاونت ارسال شود.

او ادامه داد: ساعت شروع و پایان کار روز‌های هفته بجز ماه مبارک رمضان از هفت و سی دقیقه تا ۱۵ و در روز‌های پنج‌شنبه از هفت و سی دقیقه تا ۱۴ خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تصریح کرد: چنانچه هر کدام از دستگاه‌های اجرایی قوانین و مقررات دورکاری را رعایت نکرده و یا گزارش عملکرد خود را در موعد مقرر ارسال نکنند، مجوز دورکاری آنان لغو خواهد شد.

نعمتی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به عملکرد کارکنان در دوره دورکاری نظارت دقیق داشته باشند و چنانچه کار تعریف شده توسط کارکنان انجام نشده باشد باید به عنوان مرخصی محسوب شود.

او ادامه داد: بیمارستان ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، تامین کالا‌های ضروری و بخش عملیاتی خدمات پست باید طبق روال گذشته به ارائه خدمات بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تلیا
۲۱:۱۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
حالا چی شد بالاخره؟ دورکاری پنج شنبه ها تمدید شد؟
آخرین اخبار