لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس ۴ - ۲ فولاد/ خودزنی خط دفاع سرخ‌ها مانع پیروزی نشد+ فيلم

تیم پرسپولیس توانست در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه ۴ بر ۲ از سد فولاد خوزستان بگذرد.

تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند. پرسپولیسی‌ها که در آستانه دربی حساس تهران، به دنبال چهارمین پیروزی پیاپی با اوسمار بودند، توانستند در این مسابقه با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسند.

ترکیب پرسپولیس برای بازی فولاد:

علیرضا بیرانوند، عبدالکریم حسن، فرشاد فرجی، حسین کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

ترکیب فولاد در بازی با پرسپولیس:

کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، لوکاس کاندیدو، ابراهیم حصار، ساسان انصاری، محمد علی‌نژاد و لوسیانو پریرا

گزارش مسابقه:

نیمه اول:

دقیقه ۵ دانیال اسماعیلی فر توپ را از سمت راست روی دروازه فولاد ارسال کرد و عیسی آل کثیر هم ضربه سری زد که راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۱۱ بیرانوند یک گل به خودی عجیب زد. سانتر بازیکنان فولاد، گوشه محوطه جریمه پرسپولیس به کولیبالی رسید و ارسال آرام و زمینی او به روی دروازه را بیرانوند با اشتباهی عجیب درون دروازه خودی فرستاد.

دقیقه ۱۶ امید عالیشاه بعد از یک و دو با آل کثیر، شوت محکمی زد که کریستوفر نت، توپ را مهار کرد و در برگشت هم کرنر نصیب پرسپولیسی‌ها شد.

دقیقه ۳۵ پرسپولیس به گل تساوی رسید. اوستون اورونوف با یک و دوی هماهنگ با مهدی ترابی وارد محوطه جریمه شد و گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۲ پرسپولیس باز هم گل به خودی زد. یک بار دیگر ارسال روی دروازه سرخ‌ها باعث شد تا فرشاد فرجی قبل از بیرانوند توپ را با ضربه سر به سمت دروازه خودی بزند. در آستانه ورود توپ به دروازه، عبدالکریم حسن یک اثر روی توپ گذاشت تا گل به نام او ثبت شود.

دقیقه ۴۴ حسین کنعانی زادگان به دلیل اعتراض از داور کارت زرد دریافت کرد تا دربی هفته آینده را از دست بدهد.

دقیقه ۴۸ مهدی ترابی با نفوذ به محوطه جریمه با یک حرکت تکنیکی، توسط مدافعان حریف سرنگون شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۵۱ ضربه کاشته امید عالیشاه با برخورد به مدافعان حریف با اختلاف کم به کنار دروازه رفت.

در نهایت پس از هفت دقیقه وقت تلف شده، نیمه نخست بازی با پیروزی دو بر یک فولاد به پایان رسید.

نیمه دوم:

نیمه دوم را پرسپولیس هجومی آغاز کرد و دقیقه ۴۸ عبدالکریم حسن با نفوذ از سمت چپ، توپ را درون دروازه فولاد قرار داد، اما داور این صحنه را آفساید تشخیص داد و گل را مردود کرد. اگرچه در تصاویر آهسته به نظر می‌رسید داور اشتباه کرده و گل پرسپولیس سالم بوده است.

دقیقه ۵۴ پرسپولیس به گل دوم رسید. حرکت خوب پرسپولیسی‌ها از سمت راست باعث شد توپ به دانیال اسماعیلی فر برسد، مدافع راست پرسپولیس با حرکتی عالی از یک بازیکن عبور کرد و با یک پاس عرضی خوب عیسی آل کثیر را صاحب توپ کرد و ضربه آل کثیر به گوشه دروازه فولاد رفت.

دقیقه ۶۵ پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه سر بازیکنان پرسپولیس در آستانه ورود به دروازه بود که مجتبی نجاریان با دست توپ را گرفت و مانع ورود توپ به دروازه شد تا هم پنالتی گرفته شود و هم اخراج شود.

کنعانی زادگان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و اگرچه دروازه بان فولاد مسیر توپ را درست تشخیص داد، اما توپ وارد دروازه شد.

دقیقه ۷۱ شوت از راه دور سروش رفیعی به کنار دروازه فولاد رفت.

دقیقه ۷۴ مهدی ترابی گل چهارم پرسپولیس را هم به ثمر رساند. ترابی که از سمت راست به محوطه جریمه فولاد نفوذ کرده بود با یک ضربه پای چپ توپ را به گوشه بالای دروازه فولاد فرستاد.

دقیقه ۷۶ نفوذ خوب دانیال اسماعیلی فر از جناح راست و ارسال زمینی‌اش روی دروازه فولاد باعث شد تا آل کثیر و عالیشاه خود را به سمت توپ پرتاب کنند، اما هیچکدام از آن‌ها به توپ نرسیدند.

دقیقه ۸۳ عیسی آل کثیر با کریستوفر نت دروازه‌بان فولاد تک به تک شد، اما مقابل او ناکام بود و نت ضربه او را مهار کرد.

در نهایت پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ۲ در این مسابقه پیروز شد تا قبل از بازی امشب استقلال، هم امتیاز با این تیم در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجییدی
۰۹:۰۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
دو گلی که پرسپولیس خورد صد در صد مقصر دروازبان بود آن هم دروازبان یک تیم ملی . درسته دروازبان های بزرگ هم اشتباه میکنند ولی این دو تا اشتباه تو یک بازی واقعا نوبره باید بیرانوند بیشتر تمرین کنه ونیاز به آموزش داره. دروازبانی که ندونه چه موقع خروج موفق داشته باشه باید آموزش ببینه و در هر سطحی که باشه نباید مغرور باشه. به امید برگشت روزهای خوب آقای بیرانوند محبوب قلبها
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۱:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بیرانوند چرا اینجوری شده???
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۲۰:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مسئولین برگزاری مسابقات چندین چندباربه داورچهارم گوشزدکردندکه جلوی دوربین نایستی اصلآاهمیت نمیدادبازمیرفت پشت دوربین شایدمشکل خانواده گی داری پشت کرده بودبه آنهالطفآاین داورهاراتوجیح کنید
آخرین اخبار