۲۰ هزار نیرو تامین کننده امنیت انتخابات سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس با آمادگی کامل و توان حداکثری امنیت انتخابات را تامین می‌کند.

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور ۲۰ هزار نیرو برای تامین نظم و امنیت انتخابات استان، گفت: پلیس با آمادگی کامل و توان حداکثری امنیت انتخابات را تامین می‌کند.

سردار دوستعلی جلیلیان در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای زاهدان، گفت: ۲۰ هزار نیروی پلیس مسئولیت تأمین نظم و امنیت انتخابات در استان پهناور سیستان و بلوچستان را برعهده دارند که از این میزان ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم امنیت صندوق‌های رأی را تامین می‌کنند.

 وی تصریح کرد: با تلاش همه نیرو‌های امنیتی و دستگاه‌های مربوطه، خوشبختانه تا کنون هیچگونه مورد امنیتی در سطح استان سیستان و بلوچستان رخ نداده است.

 این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: برابر فرامین مقام معظم رهبری راهبرد فراجا در انتخابات، امنیت و مشارکت است و کارکنان انتظامی نیز با تأمین امنیت انتخابات، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم کرده اند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به اشراف کامل اطلاعاتی نیرو‌های پلیس در نقاط مختلف استان و استقرار نیرو‌ها و امکانات لازم، اشاره و بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس از ابتدای فعالیت‌های تبلیغاتی تا کنون هیچ مورد امنیتی در استان مشاهده نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار