عرضه ۱۲ خودروی وارداتی جدید در سامانه یکپارچه

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت که این سامانه از امروز برای عرضه ۱۲ خودروی وارداتی به متقاضیانی که اسفند پارسال اقدام به ثبت‌نام کرده بودند، فعال شده است.

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اظهار کرد: سامانه یکپارچه فروش خودرو از امروز برای عرضه ۱۲ خودروی وارداتی به متقاضیانی که اسفند پارسال اقدام به ثبت نام کرده بودند، فعال شده است. مهلت ثبت نام تا شنبه شب ساعت ۲۴ است.

در اطلاعیه سامانه یکپارچه نیز آمده است: به اطلاع آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند، سامانه صرفاً جهت انتخاب خودروها از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ در دسترس است.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچ‌گونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه به آدرس https://saleauto.ir/صرفاً برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه نموده اند، است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
در کوچه جنب سازمان تامین اجتماعی شهید حاتمی دوخودرو خارجی جنیلوکس بدون پلاک مدتی است پارک شده و کسی هم رسیدگی نمی کند که آنها را جابجا یا منتقل کند. مسئول رسیدگی به خوردوهای بدون پلاک کیست؟ آیا احتکار و فرار از مالیات نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
آشغال تولید می کنند آشغال وارد می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۴۰ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
شرافتا به مسولین امر در هر پست و مقامی که هستند بگید همه ملت میدونن که مصرف سوخت بالا در کشور بخاطر ماشینهای بی کیفیت و نا ایمن تولیدی مافیای خودروی داخلی است پس بخاطر حفظ جان مردم و حفظ ثروت کشور و حفظ محیط زیست نیمی از خودروی مورد نیاز کشور را از طریق وواردات خودروهای کم مصرف و یا هیبریدی تامین کنند البته فقط برای یکسال تا هم خودروی کم مصرف داشته باشیم و هم خودرو سازها مجبور شوند ظرف همین یکسال تولیدات خودرا کم مصرف و با کیفیت کنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
شفافیت حقوق و استخدام ایران خودرو وسایپا را برقرار کنید ، شفافیت و نظام حقوق دهی صنایع را مشخص کنید ، حق سهامداران را از صنایع بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
چه خوش خیال همش ماشینهای چینیه ودر ضمن چند برابر قیمت در بیرون مرزها
آخرین اخبار