اسدی:

تراکتور می‌تواند از بهم‌ریختگی پرسپولیس بهره ببرد

بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور درباره بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را مطرح کرد.

مرتضی اسدی بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور درباره بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: نتایجی که تراکتور در هفته‌های اخیر گرفته بود باعث شد که به رده‌های بالای جدول برود. با تمهیداتی که باشگاه  تراکتور در نظر گرفته است و با توجه به  کمبود‌هایی که در طول نیم فصل اول داشتند، نفرات خوبی گرفتند.

او افزود: به نظرم تیم تراکتور رفته رفته شکل گرفت و بهتر شد و از لحاظ تاکنیکی خیلی خوب جاافتاد. من امیدوارم نیم فصل دوم هم شروع خوبی داشته باشند و بتوانند همین روند رو به رشد را ادامه بدهند.

اسدی درباره اینکه تراکتور در شرایط مسابقه قرار ندارد و این نگرانی به وجود نمی‌آورد، گفت: قطع به یقین با توجه به وقفه‌ای که به خاطر تیم ملی افتاد و فاصله ۵۰، ۶۰ روز تا آغاز نیم فصل دوم را شاهد بودیم  باعث شد که تیم‌ها از شرایط مسابقات دور باشند، اما تراکتور بازی‌های تدارکاتی و اردوی خوبی در ترکیه پشت سرگذاشت و این‌ها در روند سرخپوشان موثر بوده است.  بازی‌های دوستانه و مسابقات لیگ جایگاه خاص خود را دارند و بازی‌های دوستانه برای قرار گرفتن در شرایط مسابقات خیلی کمک کرد. به نظرم بازی با پرسپولیس خوب از آب در می‌آید.

بازیکن سابق تراکتور درباره اینکه پرسپولیس را چطور می‌بیند، گفت: تیم پرسپولیس هم با حاشیه‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و یحیی گل محمدی  سرمربی این تیم هم استعفا داد و دستیار سرمربی جایگزینش شد و حواشی پیرامون این تیم زیاد بود و با این باختی که برابر آلومینیوم متحمل شدند از لحاظ آرامش و تمرکز بهم ریخته هستند و تراکتور می‌تواند از این فرصت به نفع خود استفاده کند و بتواند شرایط را به نفع خود رقم بزند و بتواند نیم فصل دوم را با برد شروع کند.

اسدی درباره اینکه چرا بازی‌های تراکتور و پرسپولیس همیشه حاشیه ساز بوده است، گفت: به طور کلی حواشی پیرامون ۲ تیم پایتخت نشین است. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که مثمر ثمر باشند و بازیکنانی از پرسپولیس هستند که امسال در خدمت تراکتور هستند و آن‌ها انگیزه مضاعفی برای رویارویی با تیم سابق خود دارند. امیدوارم این انگیزه درست باشد و بتوانند با تمام وجود برای تیم خود بازی کنند و باعث سربلندی تراکتور شوند.

او درباره اینکه عملکرد نقل و انتقالاتی تراکتور را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم باید احترام بگذاریم. خمز بازی‌های نیم فصل را دیده است و بازیکنان را با نظر خودشان رصد کردند و براساس نیاز خود، بازیکنان مدنظر  را به خدمت گرفتند. حالا باید در ادامه همین روند باید ببینیم که بازیکنان جدید می‌تواند کمک حال باشند. با توجه به اینکه بازی‌های نیم فصل دوم سخت است و از لحاظ تاکنیکی همه تیم‌ها جاافتاده اند وامیدوارم به نفع پرسپولیس باشد.

بازیکن سابق تراکتور درباره نبود تماشاگران در بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس گفت: به نظرم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید این بازی‌های حساس را با تماشاگر برگزار کنند. بازی فوتبال به شور و هیجان تماشاگران وابسته است و هیجانی که تماشاگران به بازی می‌دهند می‌توانند مثمر ثمر باشند. هواداران یار دوازدهم تراکتور هستند ومی دانند ۹۰ دقیقه هیجان تیم و بازی را بالا ببرند، اما متاسفانه مسئولان  معلوم نیست چه تمهیداتی می‌بینند که نمی‌توانند حواشی را جمع  و مدیریت کنند و همین باعث می‌شود که تیم‌ها بدون تماشاچی فوتبال بازی کنند. من فکر می‌کنم بدون تماشاگر جذابیت خاصی این بازی ندارد.‌ای کاش به صورتی مذیریت کنند که بازی‌هایی که گل سرسبد لیگ برتر فوتبال هستند بتوانند با تماشاگر بهره ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار