کشورهای اسلامی مسیر خیانت را برای اسرائیل باز کرده‌اند! + فیلم

یمنی‌ها امروز در اقدامی شجاعانه، یک کشتی انگلیسی را با موشک مورد اصابت قرار دادند و خبر رسیده که این کشتی در حال غرق شدن است.

صهیونیست‌ها و غربی‌ها در تلاش بودند مسیری جایگزین به جای باب المندب پیدا کنند که به لطف برخی کشورهای عربی و اسلامی (بحرین، امارات، اردن و عربستان) مسیر خیانت از بندر جبل علی به حیفا یا ایلات شکل گرفته است.

 

 
برچسب ها: یمن ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
عل
۰۸:۵۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
خدا خیرشان بده کشورهای عربی کار عاقلانه کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
ادم صهیونیست کثیف، بشین و پایان این رژیم منحوس و خبیث و کودک کش را ببین! جوجه را اخر پاییز می شمرند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
لعنت به این سران جاهل، و خیانت پیشه، عربستان، اردن، امارات، و قطر. و لعنت به مردمانی که خودشون رو به خواب زرند و حتی از این حکمرانان خیانت پیشه ای که دارند نمی پرسند، چرا به ظالم و کودک کشی مثل اسرائیل کمک می کنید.که سر پا باشد و همچنان بکشد.به جای اینکه به مظلوم و غزه کمک کنید.اینها احتمالا از نسل خواب زده ی کوفه هستند ، که صدای فریاد علی را نمی شنید البته از طلب دنیا خواهی نمی شنیدند.یا آن لحظه ی دردناکی که علی ع در مسجد به صورت خود سیلی زد تا بلکه از خواب خود زده بیدار شوند.آن تاریخ تلخ دوباره در حال تکراری کشنده است.این امت رسول الله است، و این وضعیت عجیب و کشنده ی غزه است.و این روی سیاه مسلمانانی هست که هیچ کاری نکردند حتی آهی نکشیدند برای مظلوم.همه در حد توانمان مورد توقع هستیم و باید پاسخ دهیم.خود من هم باید کاری کنم، شاید از این رو سیاهی نجات پیدا کنم.اما سردمداران جهان اسلام مسئولیت خیلی بیشتری داشتند و دارند.بالاخره از اونها کار بیشتری برمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کند
آخرین اخبار