گروه سرود لردگان برترین گروه سرود جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر شد

گروه سرود نوای مهر لردگان عنوان برترین گروه سرود جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر را به خود اختصاص داد.

شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر با حضور وزیر فرهنگ و جمعی از اهالی موسیقی کشور در تالار وحدت تهران برگزار شد و گروه سرود نوای مهر لردگان، عنوان برترین گروه سرود این رویداد مهم موسیقی را به دست آورد.

وی با بیان اینکه مربیگری این گروه سرود را امید بابامیر ساطحی و سرپرستی آن را رستم بابامیر بر عهده دارند، اضافه کرد: این گروه هنری پس از شرکت در جشنواره منطقه‌ای سرود فجر در اصفهان و با اعلام نظر داوران این جشنواره، جواز حضور در بخش ظرفیت ویژه سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر را به دست آورد.


بیشتر بخوانید


فرجی ادامه داد: علاوه بر گروه سرود نوای مهر لردگان، ۹ گروه دیگر از مناطق مختلف کشور نیز در این بخش پذیرفته شدند که نماینده استان توانست با اجرایی موفق سه اثر در کوشک هنر تهران، رقیبان را پشت سر گذاشته و به تندیس این رویداد مهم موسیقی کشور دست یابد.

وی افزود: گروه ۲۰ نفره نوای مهر آثاری به نام «زادگاه شیرون» با موضوع سردارن و بزرگان وطن، «بوی بُهار» با موضوع امام زمان (عج) و «آ گُلِی» با موضوع آداب‌ورسوم مناطق بختیاری را در جشنواره موسیقی فجر اجرا کرد که با استقبال خوب مخاطبان نیز همراه شد.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فجر به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.