رییس کل دادگستری استان کرمان:

عامل قتل و عام خانوادگی در فاریاب به ضرب گلوله ماموران کشته شد

حجت الاسلام حمیدی از کشته شدن عامل قتل و عام ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در فاریاب ظرف کمتر از ۷ ساعت از وقوع حادثه در یک عملیات مسلحانه خبر داد.

حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی گفت: صبح امروز پس از کسب گزارشی مبنی بر اینکه فردی با هویت (ب. ج) در روستای مزرعه و امام ادوری از توابع شهرستان فاریاب با انگیزه اختلاف خانوادگی با سلاح کلاشینکف اقدام به قتل ۱۲ نفر از اعضای خانواده خود کرده  بود فورا شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: 



رییس شورای قضایی استان کرمان بیان کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و با همکاری مردم و اهالی منطقه و تنها پس از گذشت ۷ ساعت از این حادثه هولناک، مخفیگاه متهم در یکی از روستا‌های این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اعلام کرد: با توجه به اینکه متهم چند نفر دیگر را نیز تهدید به قتل کرده بود، دستگیری متهم در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم امنیتی اندیشیده شد و نهایتا در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس فاریاب به ضرب گلوله ماموران کشته شد. 

عامل قتل خانوادگی فاریاب در عملیات دستگیری اش کشته شد

سردار فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان از عملیات ضربتی پلیس و کشته شدن عامل قتل خانوادگی شهرستان فاریاب خبر داد.

 وی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شهرستان فاریاب، فورا واحدهای انتظامی به محل اعزام و مشخص شد یک مرد جوان، طی نزاعی که با خانواده اش شکل گرفته با استفاده از سلاح کلاش ۱۲ تن از اعضای فامیل خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

سردار‌ فرشید افزود: بدین منظور تحقیقات میدانی و پیجویی های پلیسی برای دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت و این مورد به پلیس شهرستان های همجوار نیز گزارش و در نهایت متهم متواری در روستای مهروئیه همین شهرستان شناسایی و در عملیات دستگیری اش کشته و سلاح مورد استفاده در قتل نیز که با همان سلاح به سمت ماموران تیراندازی هم داشته است، کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار