تعجب استاندار آذربایجان‌شرقی از افتتاح ورزشگاه ناقص مراغه

ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه که با وجود نواقص متعدد سه‌بار در دولت گذشته افتتاح شد، تعجب استاندار آذربایجان‌شرقی را برانگیخت.

مالک رحمتی روز جمعه در بازدید از ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه، این سوال را مطرح کرد که «این ورزشگاه با وجود اینکه انشعاب آب، برق و گاز ندارد و اکنون حدود هزار میلیارد ریال برای تکمیل آن مورد نیاز است، چگونه افتتاح شده است؟.

 بازدید استاندار آذربایجان‌شرقی از طرح‌های عمرانی مراغه - ورزشگاه پنج هزار نفری

وی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل و بهره‌برداری از این ورزشگاه را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: در صورت امکان یک طرح اقتصادی برای این ورزشگاه پیش‌بینی شده و بهره‌برداری از آن در قالب قرارداد مشارکت به بخش خصوصی واگذار شود.

رحمتی این را هم بیان کرد که تکمیل این ورزشگاه را از طریق مصوبه‌های سفر رییس‌جمهور پیگیری خواهد کرد و در صورتی که منابع مورد نیاز از آن طریق تامین نشود، اعتبار مورد نیاز از محل منابع استانی برای خرید انشعابات اختصاص خواهد یافت.

استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: که بدون استفاده ماندن این ورزشگاه پس از چندین سال اتلاف بیت‌المال به شمار می‌رود و این در حالی است که چند دهه از کلنگ‌زنی این طرح می‌گذرد.

داود اسدیان فرماندار مراغه نیز با بیان اینکه سیستم زهکشی زمین دارای ایراد فنی بوده و آسانسور آن نیز در مراحل اجرایی حذف شده است، اضافه کرد: تکمیل این ورزشگاه جزء مطالبه‌های جامعه ورزشی و مدیران شهرستان در سفر دوم رییس‌جمهور به استان بود.

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه هم با اشاره به اینکه حدود ۳۵ سال از زمان کلنگ‌زنی ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان می‌گذرد، گفت: تکمیل این ورزشگاه نیاز اساسی جامعه ورزشی این شهرستان است.

وی افزود: این ورزشگاه با وجود سه‌بار افتتاح در سال‌های گذشته، همچنان دارای نواقص جدی است و انشعابات آب، برق و گاز ندارد و نبود ساختمان نگهبانی و سیستم روشنایی و نیمه‌کاره ماندن زمین چمن دوم این ورزشگاه جزو نواقص اساسی آن به شمار می‌رود.

وجدی این را هم بیان کرد که این طرح از محل اعتبارات ملی اجرا، و پرونده آن هم در سطح ملی بسته شده است؛ بر همین اساس امکان تخصیص اعتبار ملی برای تکمیل آن وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
این ورزشگاه حال تمام نشده ولی خوب در یاد دارم بابت مبلغ واریزی از پرسنل شرکت های تولیدی و کارگری همیاری درخواست شد متاسفانه بعداز چند دهه ناقص مانده می شود گفت متاسفانه برای خود شیرینی مسئولین منطقه چند بار افتتاح گردید برای هر بار افتتاح چند هزینه شده آیا بابت تخلف انجام شده رسیدگی میشود و این هم مثل خیلی‌ها روی هم رفته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
تعجب نکن در دولت شما طرح های بسیاری هست که تعجب انگیزتر هست.مثل مس سونگون که هنوز شرکتش تاسیس نشده در حالی رئیس فرموده بودند سونگون مستقل شد!
آخرین اخبار