البرز در سالروز مبعث رسول اکرم (ص) غرق در شادی است

شیفتگان نبوی در استان البرز همزمان با ۲۷ رجب سالروز خجسته بعثت پیامبر اکرم (ص)، با برگزاری مراسم جشن و شادی در اماکن مذهبی، مساجد و حسینیه ها، این روز بزرگ و مبارک را گرامی داشتند.

مردم استان البرز از شب گذشته و امروز با آذین بندی و چراغانی خیابان ها، معابر، مساجد و شرکت در مراسم های جشن ، ارادت خالصانه خود را به ساحت مقدس خاتم الانبیاء حضرت محمد (ص) نشان دادند.

البرز در شب خجسته سالروز طلوع خورشید رسالت یکپارچه غرق در نور و شادی بود و آیین های ویژه در حرم های امامزاده حسن (ع)، امامزاده محمد(ع) و امامزاده طاهر(ع) شهرستان کرج و امامزادگان شهرستان های دیگر استان ، مساجد ، حسینیه ها و ادارات با حضور شیفتگان نبوی برگزار شد.

به همین مناسبت مراسم جشن و سرور با حضور مداحان و عاشقان اهل بیت (ع ) در حرم های مطهر امامزادگان استان البرز برپا شد و پیروان دین مبین اسلام و ارادتمندان پیامبر اکرم(ص) با شرکت در این مراسم باشکوه بار دیگر ارادت خالصانه خود را به کامل ‌کننده مکارم اخلاق به نمایش گذاشتند.

همچنین دهها زوج جوان شب گذشته و امروز به میمنت فرارسیدن عید سعید مبعث، زندگی مشترک خود را با طلب خوشبختی از محضر رسول اکرم (ص) جشن گرفتند.

کسبه و بازاریان البرز نیز با نصب پرچم و آذین بندی مغازه‌ها و برپایی مجالس جشن و سرور، برپایی ایستگاه صلواتی و پخش نقل ، شیرینی و شربت خود را در جشن مبعث پیامبر بزرگ اسلام سهیم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.