نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

نقش آفرینی دانش آموزان در انقلاب بی‌بدیل بود

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه نقش آفرینی دانش آموزان در انقلاب بی‌بدیل بود، گفت: نسل امروز انقلاب نیز نقش مهمی در پاسداری از انقلاب دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان  در جمع دانش‌آموزان مدرسه رضایی‌نژاد سرخه با موضوع انتخابات بیان با بیان اینکه نقش آفرینی دانش آموزان در انقلاب بی بدیل بود، گفت: امروز نیز نسل امروز انقلاب نقش مهمی در پاسداری از انقلاب دارند.

وی افزود: جوانان و نوجوانان عزیز در طول انقلاب اسلامی و هشت‌سال دفاع مقدس نقش تاریخی و بی‌نظیر خود را به بهترین وجه ایفا کردند به گونه‌ای که با شجاعت و شهامت خود فضای جبهه‌ها را مدیریت می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین ضمن اشاره به انتخابات پیش رو، بیان کرد: امروز نیز جوانان و نوجوانان با حضور در عرصه‌های مختلف نظیر انتخابات ۱۱ اسفند می‌توانند نقش خود را در تاریخ ایفا کنند و دشمن را از دستیابی به اهداف و دسیسه‌هایش ناکام کنند.

مطیعی با بیان اینکه نقش‌آفرینی جوانان در کشور به حضور در انتخابات محدود نیست خاطرنشان کرد: نسل جوان باید خود را مهیا و آماده جانمایی ایران عزیز در نظامات جهانی و دنیای آینده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.