افتتاح ۲۷ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در خراسان شمالی

۲۷ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور وبیناری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی گفت: ۲۷ آموزشگاه آزاد و ۱۳ پروژه در اداره کل فنی و حرفه‌ای استان افتتاح و به بهره برداری رسید.
مهدی رحمدل افزود: آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای شامل ۱۲ آموزشگاه در بجنورد، هرکدام از شهرستان‌های شیروان، سملقان و جاجرم چهار آموزشگاه، گرمه سه آموزشگاه افتتاح شد.
وی گفت: ساخت استخر جمع آوری آب باران به حجم ۱۶۰ متر مکعب برای آبیاری فضای سبز مرکز تعمیرات، بازسازی و نوسازی دوربین‌های مدار بسته برای کنترل و نظارت تصویری جامع از جمله پروژه‌های افتتاح شده است.
رحمدل گفت: ایجاد کارگاه دو منظوره آموزشی و تولید برق نیروگاه خورشیدی در زمینی به مساحت ۱۲۰ متر مربع و تعمیر اساسی مامور سرار‌ها به مساحت ۱۵۰ متر مربع شامل تعمیر تاسیسات، ابنیه تعویض دیگ و مشعل و عایق بندی موتور خانه از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است.
مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خراسان شمالی افزود: همچنین دیزل ژنراتور برای تامین برق مصرفی ساختمان اداره کل در مواقع اضطرار و راه اندازی شد و نوسازی و بروزرسانی تجهیزات آموزشی مراکز تعویض سقف شیروانی کارگاه‌ها به مساحت ۸۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.