انصاری فرد: قول می‌دهم در بازی با ژاپن دل طارمی را شاد کنم

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: طارمی برای فوتبال ما افتخار آفریده و من قول می‌دهم در بازی با ژاپن کاری کنم دلش شاد شود.

کریم انصاری فرد پس از دیدار ایران مقابل سوریه گفت: وقتی بازی به ضربات پنالتی کشید، انرژی‌ که مردم به ما دادند، خیلی خوب بود  و دست آنها را می‌بوسم. هنگام ضربات پنالتی با اعتماد به نفس به همه گفتم که خیالتان راحت باشد.

وی ادامه داد: من خودم وقتی جمع شدیم تا برای پنالتی آماده شویم با اعتماد به نفس به همه گفتم که خیالتان راحت، چون علیرضا بیرانوند را داریم.

انصاری فرد اظهار داشت: مهدی طارمی آنقدر برای ما و برای فوتبال ملی ما هم افتخار آفریده و من قول می‌دهم کاری کنم که در بازی بعدی دلش شاد شود.

وی ادامه داد: در مجموع پیش از ۱۰ نفره شدن به شرایط بازی نگاه کنیم، توپ و میدان در دست ما بود و بدشانسی آوردیم. امروز، روز بدشانسی مهاجمان بود. همین که صعود کردیم، مهم است. تیم‌های زیادی در تورنمنت‌های مهم در ضربات پنالتی صعود می‌کنند که ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

انصاری فرد در خصوص اینکه کدامیک از پنالتی‌ها بین این بازی یا پنالتی بازی با پرتغال سخت‌تر بود، گفت: چه سوال سختی. جفتش سخت است. آن مسئولیتی که بر دوش شماست خیلی سنگین است. نگاه ۸۵ میلیون ایرانی به ضربه تو است و اینکه تک تک بازیکنان سرشان را بالا می‌گیرند و این ضربه را می‌زنند یعنی شجاع هستند.

وی در خصوص بازی با ژاپن نیز اظهار داشت: از سال ۲۰۱۹ خاطره بدی داریم. آن بازی حقمان باخت نبود. قول می‌دهم که آن بازی آنقدر همه بچه‌ها تلاش کنند که همه کیف کنند.

انصاری فرد در خصوص اینکه اگر در بازی با ژاپن در دقیقه ۱۲۰ یک پنالتی بدست آید، استرس می‌گیرد یا خیر اظهار داشت: جوری توپ را گل می‌کنم که توپ به تور بچسبد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۴ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
فقط به جای طارمی،ترابی رابیاورید.مابازیکن دونده وسرعتی وجوان نیاز داریم.ترابی امتحان خود را پس داده ودر تیم بزرگ بازی کرده
وخود را اثبات نموده.ملکسی را می خواهیم که دنبال توپ بدود نه اینکه معطل توپ باشد تادیگران به اوپاس بدهند وفقط راه برود
همچون آزمون و انصاری فرد.اینها فقط بازیکن ۵دقیقه ای آخر ۹۰دقیقه هستند که به عنوان تعویضی وارد بازی شوند.
چقدر از ژاپن ببازیم وفقط دربرابر سرعت وتاکتیک آنها دفاعی
بازی کنیم.این تنها شانس ماست که صدرنشینی خود را که کی روش به آنها تقدیم کرد باز پس بگیریم ودررنکینگ فیفاچهار پله صعود کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
همه اعضای تیم جان دل ایران هستند ایرانیها به همه شأن افتخار می کنند عزیزان ما در مقابل ژاپن هنر نمایی شما را خواهیم دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
آقای انصاری فرد شما باید برای شادی دل ایران و مردم بازی کنی... طارمی داشت باعث شکست ایران میشد.... دوباره مافیا در تیم ملی... طارمی فقط به آزمون پاس میده و بس.... چرا با قایدی پاسکاری نمیکرد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
همین ترکیب برابر ژاپن بدون آزمون دربازی بعدی
آخرین اخبار