کشف ۵۶ حلقه لاستیک خارجی قاچاق در جاده اردبیل - سرچم

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۵۶ حلقه انواع لاستیک خارجی قاچاق خودرو‌های سنگین به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان کوثر خبر داد.

سرهنگ عادل منیر اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان کوثر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده سرچم به یک دستگاه کامیونت مشکوک و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با اشاره به انجام بازرسی از کامیونت توقیفی، افزود: ماموران در این بازرسی ۵۶ حلقه انواع لاستیک خارجی خودرو‌های سنگین که به صورت قاچاق حمل می‌شد، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: کارشناسان ارزش لاستیک‌های قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ منیر با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، بیان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

او اضافه کرد: پلیس در برخورد با قاچاقچیان، محتکران، مخلان اقتصادی و متخلفان صنفی بدون اغماض و به طور قاطع رفتار خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید بر اینکه پلیس با اقتدار کامل از امنیت اقتصادی پاسداری و از مخلان اقتصادی و قاچاقچیان سلب تحرک کرده است، از اقشار مختلف جامعه خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی و مجرمانه موضوع را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.