پرداخت تسهیلات به ۲۵۹ طرح اشتغال زایی خراسان‌جنوبی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از پرداخت ۱۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به ۲۵۹ طرح اشتغال و کارآفرینی در استان خبر داد.

ذاکریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ گفت: تا به امروز یک هزار و ۲۱۷ میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ از محل قانون بودجه ۱۴۰۱ به استان تخصیص یافته است.

او میزان تسهیلات نقدی تخصیصی به استان را ۵۱۰ میلیارد تومان و تسهیلات اسناد خزانه را ۷۰۷ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در کمیته استانی ۷۹۸ طرح به مبلغ یک هزار و ۲۶۱ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات مصوب شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان کرد: تا کنون مبلغ ۱۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ۲۵۹ طرح پرداخت شده است.

او میزان جذب استان نسبت به مجموع اعتبار تخصیصی تا به امروز را ۱۱.۸ درصد اعلام کرد و اظهار کرد: جذب استان به نسبت اعتبار نقدی ۲۸ درصد بوده است.

ذاکریان عنوان کرد: در کمیته استانی امروز ۲۱۹ طرح به مبلغ پنج هزار و ۵۸۸ میلیارد ریال مصوب شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: این طرح‌ها مربوط به متقاضایان حوزه جهادکشاورزی، پارک علم و فناوری، فناوری اطلاعات، صمت، راهداری، میراث فرهنگی، بنیاد برکت و راه و شهرسازی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.