برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در کوهبنان

گرامیداشت مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها و شهدای حادثه تروریستی کرمان با حضور مردم و مسئولان محلی در کوهبنان برگزار شد.

به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها و گرامیداشت شهدای والامقام حادثه تروریستی کرمان خصوصا شهیدان عادل رضایی، سجاد شمس محفل انس با قرآن همراه با سخنرانی حجت الاسلام مجتبی حسینی و با حضور قاری بین المللی مجید طالبی زاده و مداحی محسن محبان در حسینیه قمر بنی هاشم کوهبنان برگزار شد.

در این مراسم فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از اعضای شورای اداری، خادمیاران و یاوران رضوی و دوستداران سردار دل‌ها حضور داشتند.

این مراسم به همت کانون قران آستان قدس رضوی شهرستان کوهبنان و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری توتیای بام کویر برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در کوهبنان

در این مراسم حجت الاسلام مجتبی حسینی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: حادثه تروریستی کرمان نشانه حقارت، عجز و ناتوانی دشمنان ایران از سردار دل ها، نام حاج قاسم و زائرین مزارش است.

وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: سربازان راه روشن سلیمانی رذالت و جنایت دشمنان را تحمل نخواهند کرد و به آنان پاسخی کوبنده و در خور خواهند داد؛ پس دشمنان بدانند که از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی باکی از شهادت ندارد و به فرموده سردار دل‌ها ما ملت شهادتیم. 

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در کوهبنان

وی تاکید کرد: اخلاص و کار برای خدا بود که سردار دل‌ها را محبوب قلوب همگان در جای جای جهان کرد؛ شخصیتی که تمام وجودش وقف خدا بود و در گمنامی و بی نام و نشان بودن خدمت رسانی می‌کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: مهم‌ترین خصوصیت حاج قاسم ولایت مداری بود؛ طوری که تا آخرین لحظه عمر خود را سرباز ولایت و رهبری می‌دانست.

وی افزود: دفاع از مظلوم، مبارزه با استکبار جهانی، بی تفاوتی به دنیا، فراجناحی بودن، ساده زیستی و قناعت، عدم وابستگی به پست و مقام و... از ویژگی‌های بارز سردار دل‌ها بود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: خروجی اخلاص حاج قاسم باعث محبوبیت، جاودانی و ماندگاری وی در تاریخ شد بدون این که نیازی به تبلیغات، دیده شدن و دوربین داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار