بهره برداری از ۳۶ طرح در شهرستان سربیشه

بخشدار مرکزی سربیشه گفت: امسال ۳۶ طرح در شهرستان سربیشه با اعتباری حدود ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

مقیمی بخشدار مرکزی سربیشه در نشست مشورتی دهیاران و شورا‌های اسلامی بخش مرکزی سربیشه گفت: در حوزه دهیاری‌ها طی ۱۰ ماهه امسال ۳۶ طرح با اعتباری حدود ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

او با بیان اینکه طی این مدت مرمت، کول‌گذاری قنات ها و ایجاد گلخانه‌های کوچک مقیاس در حوزه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ۴۵۰ میلیون تومان انجام شده است افزود: کمک به منابع آبی و توسعه شبکه آبرسانی نیز در حوزه عشایری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال عملیاتی شد.

مقیمی از آبرسانی به روستاها، توسعه شبکه آبرسانی و نصب انشعابات نیز در حوزه آب و فاضلاب بخش مرکزی با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان خبر داد و اظهار کرد: طی ۱۰ ماهه امسال ۲۷ طرح مشاغل خانگی شامل حوله‌بافی، پرورش شترمرغ و زنبور عسل و گلیم‌بافی با بیش از ۴ میلیارد تومان در این بخش به سرانجام رسیده است.

بخشدار مرکزی سربیشه با اشاره به برق‌دار شدن ۲ روستای بخش طی این مدت ادامه داد: برای برق‌دار شدن این ۲ روستا و چندین طرح  حوزه برق صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان صورت گرفته است.

او گفت: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طرح‌های مختلفی اجرا و در دست اقدام است که برای بهره‌برداری از چندین طرح اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.