تامین اعتبار ۷هزار میلیارد تومانی برای کنارگذر شمالی کرج

وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تامین اعتبار بخشی از ۷هزار میلیارد تومان کنارگذر شمالی کرج از طریق مولدسازی اقدام خواهیم کرد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: محورهای مواصلاتی شرقی - غربی از تهران به سمت غرب کشور و از تهران به سمت شمال کشور ادامه دارد  که باعث شده همواره ورودی شهر کرج و  شهر البرز پرترافیک ترین محور عبوری در کشور به شمار آید . به طوری که همواره‌  در ایام هفته و در ساعاتی خاصی از روز ترافیک این محور و معطلی ساعت‌های طولانی  باعث ایجاد مشکل برای مردم میشد.

وی افزود: یکی از پروژه‌هایی عمرانی معطل مانده در چند سال گذشته در شورای شهر و شهرداری  کنارگذر شمالی کرج بود که باعث تسهیل در دسترسی شرقی_غربی  شده و گره ترافیکی را برطرف می کند.

بذرپاش تاکیدکرد: این محور هم برای تسهیل در تردد استانهای غرب و جنوب غرب و استان‌های شمال غرب مهم بوده و یک راه اصلی برای عبور کشور خواهدبود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه به ۷ هزار میلیارد تومان دیگر نیاز داریم که قرار شد به صورت مشارکتی از سوی وزارت راه‌وشهرسازی و شهرداری کرج تامین شود تا بتوانیم سال آینده به صورت کامل از این پروژه بهره‌برداری کنیم.

او گفت: بخشی از منابع مالی این پروژه از طریق مولدسازی تامین خواهد شد که منابع آن تزریق خواهد شد.

برچسب ها: بذر پاش ، آزاد راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار