حرکات نمایشی، ۱۰ خودرو را توقیف کرد

دادستان شهربابک گفت: ۱۰ خودرو به دلیل اخلال در نظم معابر عمومی و انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز در شهرستان شهربابک توقیف شدند.

افشین طبخی گفت: با هدف اجرای مطالبات مردمی و با توجه به بازدید‌های میدانی در سطح شهرستان شهربابک و مشاهده خودرو‌هایی که مخل نظم و امنیت عمومی بودند، دستور قضایی برای شناسایی افراد هنجار شکن و توقیف خودرو‌های آنان صادر شد.

او افزود: در پی نارضایتی عمومی از متخلفانی که اقدام به انجام حرکات نمایشی و پرخطر می‌کردند، دادستانی در مسیر وظیفه مدعی العمومی خود با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

این مقام قضایی بیان کرد: با تلاش ماموران پلیس، طی چند روز گذشته تعداد ۱۰ خودروی مخاطره آمیز شناسایی، توقیف و رانندگان آن‌ها تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند و خودرو‌های توقیف شده با نصب بنر در معرض انظار عمومی قرار گرفته اند.

او  از انجام آزمایشات سلامت از رانندگان خودرو‌های مشکوک خبر داد و بیان کرد: در صورتی که رانندگان حرکات مخاطره‌آمیزی انجام دهند، آزمایش سلامت از آن‌ها گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن نتیجه‌ تست آنان، با آنان براساس قانون برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک درباره‌ نحوه برخورد با تکرار تخلف حرکات نمایشی گفت: پلاک خودرو‌های این متخلفان در سامانه پلیس ثبت می‌شود و در صورت تکرار این تخلف، برخورد قانونی از سوی پلیس و مراجع قضائی با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

او تصریح کرد: انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز و آلودگی صوتی از مصادیق بارز هنجارشکنی و بی‌نظمی اجتماعی است و نیروی انتظامی موظف است با این‌گونه جرائم برخورد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار