مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

بیش از ۲ هزار وام قرض الحسنه در زنجان پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: نیمه نخست امسال ۲ هزار و ۲۸۸ فقره وام قرض الحسنه با هم افزایی بانک مهر ایران و صندوق امداد ولایت، در زنجان پرداخت شد.

روح‌‎الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اینکه به بیش از ۲ هزار وام قرض الحسنه در زنجان پرداخت شد، گفت: این تسهیلات برای مددجویان کمیته امداد و به رقمی بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال مسکن، تسهیلات کارگشایی، درمان، ازدواج، هزینه‌های تحصیلی بوده است، بیان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی از مسایل خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه، اظهار داشت: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض‌الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می کند.

صالحی همچنین از اجرای طرح قرض ماندگار در استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح خدمات معوض با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی از اولویت‌های کمیته امداد است و در این قالب اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده‌گذاری آنها در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.