افزوده شدن ۸ دستگاه آمبولانس بازسازی شده به ناوگان اورژانس مشهد

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث  دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۸ دستگاه آمبولانس بازسازی شده به ناوگان اورژانس مشهد افزوده شد.

علی یزدانی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۸  دستگاه آمبولانس بازسازی شده اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ناوگان خدمت رسانی  اضافه شد.

او افزود: این تعداد  آمبولانس بنز ٣١۴ که به علت فرسودگی و تصادفات و نقص متعدد فنی از چرخه عملیاتی خارج شده بود پس از بازسازی و تعمیرات اساسی و نصب کابین  استاندارد با امکان انتقال دو مصدوم  و جانمایی و دسترسی مناسب به تجهیزات پزشکی  به چرخه عملیاتی بازگشته است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث  دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بازسازی آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه  با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات تحریم ظالمانه و تأمین آمبولانس‌های مناسب و استاندارد در دستور کار این مرکز قرار گرفته است.

یزدانی بیان کرد: این اقدام با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سازمان اورژانس کشور و پیگیری حوزه اجرایی و امور فنی آمبولانس‌های مرکز اورژانس پیش بیمارستانی انجام شد.

او تصریح کرد: تعداد زیاد مأموریت‌های شهری و ترافیک سنگین، گرانی و کمبود و هزینه بالا قطعات مصرفی و همچنین تحریم‌های ظالمانه و نبود  امکان واردات آمبولانس جدید به کشور از عوامل فرسودگی آمبولانس‌ها به شمارمی رود و حضور خیران سلامت در روند این بازسازی مهم می‌تواند نقش مهمی را ایفا نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار