«دهکده آسیایی» شبکه ورزش در بازی‌های آسیایی هانگژو

شبکه ورزش با بیش از ۲۲۰۰۰ دقیقه برنامه زنده همراه لحظه به لحظه معتبرترین رقابت‌های قاره کهن برای پوشش بازی‌های آسیایی هانگژو در روز‌های پیش روست.

شبکه ورزش سیما با برنامه «دهکده آسیایی» از آغاز رقابت‌های المپیک بازی‌های آسیایی تا پایان رقابت‌های پارا آسیایی همراه مخاطبان خود است.

برنامه «دهکده آسیایی» که نام ویژه برنامه رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگ ژو در شبکه ورزش می‌باشد از بیش از دو ماه گذشته با پیش تولید تخصصی و انبوه خود را آماده کرده تا بتواند یک پوشش تمام عیار پیش روی مخاطبان شبکه ورزش سیما در ایام بازی‌های آسیایی هانگ ژو باشد.

«دهکده آسیایی» از جمعه ۳۱ شهریور ماه آغاز می‌شود و حدود یک ماه روی آنتن شبکه ورزش خواهد بود. این برنامه در طول شبانه روز در دو بخش از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

بخش نخست ساعت ۳:۳۰ بامداد با آغاز رقابت‌ها در هانگ ژو خواهد بود که پوشش زنده رویداد‌ها را تا ساعت ۱۸ که پایان مسابقات در هر روز است خواهد بود.

در این بخش علاوه بر پوشش زنده بخش خبر‌ها در استودیویی مجزا و کاملا به لحظه پیش روی مخاطب قرار خواهد گرفت.

در بخش دوم برنامه «دهکده آسیایی» با یک مجله تحلیلی از ساعت ۲۱ تا ۲۳ هر شب روی آنتن شبکه ورزش سیما خواهد رفت.

گرافیک اختصاصی و اطلاع رسانی به لحظه از آخرین خبر‌ها و به روز رسانی جدول توزیع مدال، ارتباط زنده با گزارشگران حاضر در محل برگزاری رقابت ها،۱۵۰ گفتگوی اختصاصی با ورزشکاران کاروان ایران، تولید بیش از ۹۰ آیتم اختصاصی از تاریخچه، عملکرد کاروان ایران در سال‌های گذشته، استفاده از آخرین تکنولوژی استودیو مجازی وی آر و‌ای آر با همکاری مرکز تولید فنی سیما و ساخت موسیقی اختصاصی برای افتخار آفرینی بانوان در بازی‌های آسیایی هانگ ژو از ویژگی‌های برنامه «دهکده آسیایی» است که در طول رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو حال و هوای شبکه ورزش را کاملا با رقابت‌های هانگ ژو همسو می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.