کشف ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ساوه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: ماموران مبازره با مواد مخدر استان‌های همدان و مرکزی طی یک عملیات مشترک موفق به کشف ۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی در ساوه شدند.

سرهنگ نورالدین ناظمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی از انتقال یک محموله مواد مخدر بوسیله یک دستگاه خودرو سواری مطلع و موضوع با هماهنگی مقام قضایی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و شهرستان ساوه با گشت زنی هدفمند و کنترل خودرو‌های عبوری، خودروی سواری مورد نظر را در اتوبان کربلا - عوارضی نوبران مشاهده و در عملیاتی آن را متوقف می‌کنند خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و شش کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و معرفی متهم به مرجع قضایی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر و فعالیت سوداگران مرگ را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.