رئیس کمسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان:

نرخ سرویس مدارس در زنجان ۳۱.۵ درصد افزایش یافت

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طبق مصوبه شورای شهر، نرخ سرویس مدارس زنجان برای سال تحصیلی آینده ( ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲) ، ۳۱.۵ درصد افزایش یافت.

سعید نجفی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طبق مصوبه شورای شهر، نرخ سرویس مدارس زنجان برای سال تحصیلی آینده ( ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲) ، ۳۱.۵ درصد افزایش یافت، این نرخ در شورای شهر تصویب و به فرمانداری ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه نرخ پیشنهادی از سوی انجمن اولیا و مربیان بالاتر از نرخ مصوب بود، گفت: در نهایت شورا با افزایش ۳۱.۵ درصدی موافقت کرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان با بیان اینکه نظارت بر سرویس مدارس به عهده شهرداری است، اظهار داشت: البته بر اساس سامانه سپند وظایفی برای کسانی که در این حوزه مسوولیت دارند مشخص شده است، آموزش و پرورش وظایف و تکالیفی دارد که باید این مهم را نسبت به ایاب و ذهاب دانش آموزان انجام دهد.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها به عنوان متصدیان حمل و نقل شهری به نمایندگی سازمان های حمل و نقل عمومی مسئولیت‌هایی بر عهده دارند که باید صلاحیت و اهلیت راننده ه را بررسی و کنترل لازم را داشته باشند و پروانه‌های لازم را صادر کنند.

نجفی خاطرنشان کرد: شرکت‌هایی که به عنوان پیمانکار مجموعه وارد می‌شوند وظیفه دارند رانندگان را مدیریت و خودروهای سالم را جایگزین خودروهای فرسوده کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه شهرداری در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه نیز کمک می‌کند، گفت: بر این اساس طبق مصوبه شورای شهر بخشی از هزینه‌های سرویس این کودکان توسط شهرداری تامین خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.