افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۰ طرح به مناسبت هفته دولت در خوی

فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۲۰ طرح در حوزه‌های مختلف با اعتبار بالغ بر ۲۰ هزار میلیاردریال درخوی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار خوی در مراسمی که به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور اعضای شورای اداری در جوار مزار شهدا در امامزاده سیدبهلول خوی برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در سال گذشته که سال سختی برای مردم و مسئولین منطقه زلزله خوی بود، زلزله نتوانست دولتمردان را از خدمت رسانی بازدارد و ادارات و سازمان‌ها با قدرت تمام و جهادی کار‌های عمومی دولت و مردم را ادامه دادند و امروز ۱۲۰ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود؛ که از این تعداد ۹۰ پروژه بهره برداری و ۳۰ پروژه کلنگ زنی می‌شود.

ذبیح آله کاظمی افزود: در مجموع برای این پروژه‌ها در زمینه‌های عمران شهری و روستایی، جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، تسهیلات اشتغالزایی، بهداشت، نوسازی مدارس، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار خوی ادامه داد: از این تعداد ۳۰ پروژه صنعتی، اقتصادی و خدماتی هستند که برای آن‌ها ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و زمینه اشتغال برای ۲۵۰ نفر فراهم می‌شود.

وی همچنین گفت: حضور میدانی مسوولان دستگاه‌های اجرایی در مناطق شهری و روستایی برای بررسی مسائل و مشکلات مردم از برنامه‌های هفته دولت در شهرستان به شمار می‌رود.

فرماندار خوی برگزاری جلسات میز خدمت و بررسی مسایل و مشکلات با حضور مردم و مسوولان در مناطق شهری و روستایی را از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان برشمرد.

کاظمی بیان کرد: مسوولان وظیفه دارند خدمت جهادی و شبانه روزی داشته باشند و در راستای جهاد تبیین عملکرد خود را به مردم ارائه دهند تا ارتباط بین مردم و مسوولان بیشتر شود.

 امام جمعه خوی نیز در این مراسم با گرامیداشت داشت هفته دولت گفت: اگر نگاه کنیم به دولت‌هایی که در زمان‌های گذشته روی کار آمدند، ولی موفق نشدند علت آن دلبستگی به دنیا و پست و مقام و خدمت نکردن به مردم است.

حجت‌الاسلام قاسم خانی افزود: بهترین روش کار دولتی، داشتن برنامه و مبنای صحیح داشتن در کار است و امروز دولت جمهوری اسلامی بخاطر داشتن برنامه آینده گر بیش از ۴۰ سال است که با تمام قدرت به پیش می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.