وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:

ایران دارای توانمندی‌های راهبردی در حوزه‌های مختلف است

امیر آشتیانی گفت: ایران اسلامی به همت مردم بصیر و ولایتمدار خود دارای انسجام ملی و توانمندی‌های راهبردی در حوزه‌های ژئوپلیتیکی و مزیت‌های بی‌شمار است.

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ظهر امروز (جمعه، ۲۷ مردادماه) در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران، گفت: فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و مهیاشدن برای برگزاری اربعین حسینی است به محضر ملت عزیز ایران تسلیت عرض می‌کنم. همچنین، ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن را ارج می‌نهیم.

وی افزود: در آستانه ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی و هفته دولت قرار داریم، یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و یک هزار شهید وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و شهیدان نامجوی فکوری و چمران سه وزیر شهید دفاع را گرامی می‌داریم.

امیر آشتیانی گفت: یکی از مولفه‌های قدرت ملی توان نظامی و سازه دفاعی امنیتی است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون با توجه به پیشرفت‌های چشمگیری که در عرصه‌های مختلف احراز کرده، صاحب قدرت است. البته قدرت واقعی که قدرت متکی به خداوند تبارک و تعالی است. در مقابل، دشمنان ما در بحران‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی به سر می‌برند و در نهایت استیصال و درماندگی قرار دارند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به همت مردم بصیر و ولایتمدار خود دارای انسجام ملی و توانمندی‌های راهبردی در حوزه‌های ژئوپلیتیکی و مزیت‌های بی‌شمار در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فناوری، صاحب اقتدار و نفوذ است و توانمند در ایفای نقش موثر در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
اگر می خواهید نزد کشورهای دوست اعتبار و آبرو داشته باشید و محبوب باشید و آمریکا و اسراییل از شما حساب ببرند باید تعداد تست موشک هاتون رو افزایش دهید مانند کره شمالی.
دستیار دبیرکل سازمان ملل در امور خاورمیانه، اسیا و اقیانوسیه اعلام کرد کره شمالی در سال ۲۰۲۲ حدود ۷۰ آزمایش موشکی انجام داد که ۳ آزمایش موشکی می توانستند به بخش هایی از آمریکای شمالی برسند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۰۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از دستیابی متخصصان کشورمان به فناوری موتورهای رم‌جت خبر داد و گفتنی است از این نوع موتور در ساخت موشک‌های کروز سوپرسونیک استفاده خواهد شد.
امیر آشتیانی موتورشو ساختین پس موشکش کو
Iran (Islamic Republic of)
ماهواره بر قائم 105
۱۰:۲۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
بسم الله النور
معاون تحقیقات صنعتی وزارت دفاع گفت: موشک بالستیک شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به زودی و در هفته صنعت دفاعی تحویل سپاه خواهد شد.
امیر آشتیانی خواهشا به همین یک موشک بسنده نکنید و از موشک یا موشک های جدید مجهز به ابر هوش مصنوعی رونمایی کنید
ضمنا از این به بعد موشک هاتون رو به ابر هوش مصنوعی مجهز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ماهواره بر قائم 105
۲۳:۴۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
بسم الله النور
سلام امیر آشتیانی کم کم داریم به 31 مرداد ماه روز صنعت دفاعی نزدیک میشیم آیا وزارت دفاع از دستاورد جدید در این روز رونمایی میکنه مثل موشک قاره پیما.
آخرین اخبار