مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی اعلام کرد؛

اعزام ۲ هزار ایثارگر خراسان جنوبی به زیارت عتبات طی یک سال

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: طی یک سال گذشته دو هزار ایثارگر خراسان جنوبی به زیارت عتبات اعزام شده اند.

 نوفرستی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی حدود ۲۵۰ آزاده دارد که البته برخی از این بزرگواران در سال‌های اخیر آسمانی شدند.

او با اشاره به ۲۶ مردادماه سالروز ورود اولین گروه آزادگان به کشور افزود: اولین برنامه سالروز بازگشت آزادگان در خراسان جنوبی فردا ۲۵ مردادماه با اجتماع بزرگ آزادگان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

نوفرستی ادامه داد: بعد از ظهر روز پنج شنبه ساعت ۱۷ مراسم غبارروبی گلزار شهدا در قطعه شماره دو توسط آزادگان بزرگوار برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همایش دختران و همسران آزادگان بزرگوار خراسان جنوبی صبح روز پنج شنبه هشت صبح برگزار می‌شود و همچنین اهدای خون توسط آزادگان و ایثارگران را خواهیم داشت.

او اظهار کرد: طی یک سال گذشته حدود دو هزار نفر از ایثارگران و خانواده‌های آنان در قالب ۴۲ کاروان زمینی و هوایی به عتبات اعزام شدند و ۱۶۰ نفر از ایثارگران نیز امسال به حج تمتع رفتند.

نوفرستی گفت: ممکن است هنوز بزرگوارانی از جامعه ایثارگری وجود داشته باشد که به زیارت عتبات نرفته باشد، ولی اگر این بزرگواران درخواست داشته باشند در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه شرایط اعزام آنان را مهیا می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در مورد تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری گفت: تسهیلات خود اشتغالی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان در صورت درخواست فرد اعطا می‌شود، ولی در جامعه ما بیشتر افراد به جای خود اشتغالی به دنبال استخدام اداری هستند.

نوفرستی افزود: یکی از برنامه‌هایی که داریم این است که پیاده روی اربعین را با نیابت از شهدا در جامعه ترویج دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.