ویژه برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان در مشهد اعلام شد

در آستانه فرارسیدن سالروز ورود آزادگان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام در استان و مشهد را اعلام کرد.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام در استان و مشهد را اعلام کرد.

او افزود: نخستین ویژه برنامه این ایام، اجلاسیه «الماس‌های درخشان» است که صبح فردا (۲۵ مرداد) و با حضور جمعی از آزادگان سرافراز و خانواده‌های آنان در استانداری خراسان رضوی برگزار می‌شود که این برنامه همزمان و به صورت وبینار با حضور فرمانداران شهرستان‌ها در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: همچنین فردا پس از اقامه نماز مغرب و عشا، ویژه برنامه شب خاطره و تجدید عهد با شهدای زنده انقلاب در محل یادمان شهدای گمنام پارک ملت مشهد برگزار می‌شود که آغاز این برنامه از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) خواهد بود.

نامقی بیان کرد: گردهمایی همسران و فرزندان آزادگان پیش از ایام اسارت آنان نیز روز ۲۸ مردادماه در تالار شهر واقع در میدان شهدا برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: دیدار آزادگان با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی، تجدید دیدار مسئولان استان و شهرستان‌ها با آزادگان با حضور در منازل آزادگان سرافراز، اکران تصاویر آزادگان متوفی، پخش تیزر و اکران خاطرات شهدا در فضای قطار شهری، تکریم آزادگان در ادارات و دستگاه‌های دولتی، سخنرانی‌های پیش از خطبه‌های نمازجمعه و بین الصلاتین مساجد توسط آزادگان سرافراز، پخش خاطرات و حماسه آفرینی‌های آزادگان در دوران اسارت از طریق صدا و سیما و تجدید میثاق با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت رضا و سایر گلزار شهدای سراسر استان، از دیگر ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده برای بزرگداشت این ایام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار